Z Dimashem
przez
Kazachstan
SHARE
Cieszymy się, że możemy wspólnie się bawić i dzielić niezapomnianymi chwilami pełnymi radości!
Wstęp
Z Dimashem przez Kazachstan to gra planszowa, przygotowana w plikach do bezpłatnego, samodzielnego pobrania przez fanów Dimasha Qudaibergena (DQ). Wszystkie pliki są dokładnie opisane. Na początku warto zapoznać się z poniższymi sugestiami, jak przygotować wydruk w warunkach domowych („Jak drukować ?”).
Życzymy wspaniałej zabawy!
Autorki
Copyright ©:
Sylwia Szajter–Ziółek, Katarzyna Strzelińska, Magdalena Chołda
© Autor rysunków : Sylwia Szajter-Ziółek
© Autor zdjęć : Róża Dyra, Hanna Cierniak
© Autor planszy : Krzysztof Ziółek
Copyright ©: Tłumaczenie:
© język kazachski : Nurali Omarkul, Nurkhan Abishev
© język hiszpański : Michał Ziółek
© język angielski : Michał Ziółek
© język rosyjski : Agnieszka Chodkowska-Gyurics
gra
Gra od 2 do 6 osób.
Z Dimashem przez Kazachstan to strategiczna gra planszowa, dzięki której gracze biorą udział w podróży po ojczyźnie piosenkarza Dimasha Qudaibergena. Kazachstan to przepiękny kraj, o bogatej, wielowiekowej tradycji, różnorodny nie tylko pod względem przyrodniczym, ale również etnicznie, kulturowo i religijnie. Ta różnorodność jest widoczna w wielu turystycznych miejscach, a jej zakres sięga od pamiątek z czasów prehistorii aż po pozostałości z okresu dwudziestego wieku. Gra przybliża również osobę i twórczość samego Dimasha Qudaibergena.
Gracze będą mieli do pokonania określoną trasę, a ich zadaniem będzie zrobić to jak najszybciej i zdobyć jak najwięcej punktów poprzez zwiedzanie miejsc turystycznych.
Nagrodą jest hipotetyczny koncert w Astanie i dwie opcje spotkania z Dimashem.
Wszystkie elementy potrzebne do gry zawarte są w pobranych plikach.
( Plansza wielkości A3, zestaw pytań, zestaw odpowiedzi, opis miast i atrakcji, lista ciekawostek, lista atrakcji z przypisaną liczbą oczek do wylosowania oraz karty szans i zagrożeń. )
ZASADY GRY:
Należy przygotować wszystkie elementy potrzebne do gry. Karty zagrożeń i szans należy potasować i ułożyć w dwa zestawy, w miejscu, które będzie dostępne dla wszystkich graczy.
Ruch naprzód odbywa się poprzez rzut kostką i odpowiedzi na pytania.
Wszyscy gracze rozpoczynają grę od startu, którym jest miasto Aktobe. Aby stanąć na starcie gracz musi wyrzucić kostką 1 lub 6 oczek na kostce. Dopiero wtedy może wykonać następny rzut kostką, żeby rozpocząć podróż.
Jak drukować ?
Wszystkie pliki zarówno tekstowe, jak i graficzne zapisane są jako pdf i nie potrzebują żadnych zmian w ustawieniach do drukowania.
Pliki graficzne zawierające planszę są w dwóch wersjach :
-do wydruku na kartce A3 (Plansza_A3)
-do wydrukowania w warunkach domowych dwóch części na kartkach A4 (Plansza_A4 Lewy i Plansza_A4 Prawy)
Obie części planszy na kartkach A4 należy skleić pośrodku.
Planszę warto wydrukować na grubszym papierze lub nakleić np. na karton.
WAŻNE
- Broszurka „Opis miast i atrakcji składa się z 5 dokumentów, z których każdy (oprócz „Strony tytułowej”) posiada 2 strony do wydrukowania.
Aby powstała książeczka zaleca się wydruk dwustronny !
W innym przypadku będzie problem z połączeniem kolejnych stron.
- Karty Szans i Zagrożeń ( Karty_szans A, Karty_szans B, Karty_zagrożeńA, Karty_zagrożeń B) również należy drukować dwustronnie!
Przy druku jednostronnym karty będą niekompletne.
- Pozostałe pliki, które zawierają po dwie strony można, ale nie trzeba drukować dwustronnie.
Panel Pobierania
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zabrania się kopiowania, zmieniania lub jakiegokolwiek innego wykorzystania utworu, w tym w celach majątkowych bez zgody autorów.
W przypadku chęci tłumaczenia na inny język prosimy o kontakt na adres:
trzymuszkieterki@outlook.com
Po wpełnieniu formularza
Możesz pobrać grę bezpłatnie .
Na podany adres e-mail zostanie przesłany link do plików .